.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری يكي از توزيع‌كنندگان سكه‌هاي تقلبي در بابل

رئيس ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بابل، بابلسر و فريدونكنار گفت، يكي از توزيع ‌كنندگان سكه‌هاي تقلبي در بابل شناسايي و دستگير شد و دو نفر از سركرده‌هاي اين باند متواري شدند.

محمد دهستاني عصر امروز پس از دستگيري يكي از توزيع‌ كنندگان سكه‌هاي تقلبي در بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نيروهاي يگان حفاظت ميراث فرهنگي و گردشگري بابل در يك عمليات مشترك با نيروهاي يگان حفاظت شهرستان قائمشهر موفق شدند يكي از توزيع ‌كنندگان سكه‌هاي تقلبي را كه در ضرب سكه‌هاي بدل با جنس طلا به سبك قديمي فعاليت مي‌كرد، در يك معامله صوري دستگير و از وي دو سكه تقلبي كشف و ضبط كنند.
وي افزود: در معامله صوري يگان حفاظت ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با توزيع كننده سكه‌هاي تقلبي به نام ع - ك اهل زنجان اين توزيع ‌كننده ادعا كرده است كه حدود يك‌هزار سكه ديگر براي فروش دارد.
دهستاني بيان داشت: در عمليات يگان حفاظت ميراث فرهنگي بابل و قائمشهر دو نفر از سركرده‌هاي اين باند متواري شدند كه تلاش براي دستگيري آنها ادامه دارد.
وي با اشاره به اينكه 200 اثر تاريخي و فرهنگي در شهرستان بابل وجود دارد، افزود: در حال حاضر بيش از 92 انجمن ميراث فرهنگي در روستاها و اماكني كه داراي آثار فرهنگي هستند فعال بوده و به عنوان بازوان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بابل در حفاظت از مواريث تاريخي تلاش مي‌كنند.
دهستاني به برنامه‌هاي در دست اجرا ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بابل در سال 89 اشاره و تصريح كرد: توجه ويژه به مرمت بناهاي امامزادگان و مقابر علماي ديني كه در سال جاري 80 درصد اعتبارات به اين امر اختصاص يافته و تخصيص اعتبار به مناطق گردشگري بالا مرزناك، بزچفت، حاشيه بابلرود، منطقه جديد حاشيه رودخانه سجادرود در بندپي شرقي كه براي ايجاد زيرساخت به اين مناطق اضافه شده است از جمله برنامه‌هاي در دست اجرا ميراث فرهنگي بابل در سال 89 است.
وي از حمايت‌هاي بي‌دريغ علي كريمي نماينده مردم بابل در مجلس براي جذب و تخصيص اعتبارات به صنايع دستي و گردشگري بابل تقدير كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.